1fatma_nurr ben 2 kere rahim filmi cektirdim, anesteziye gerek bile yok cunku sıfır ağrı. İlacı verince anlk bi adet sancısı gibi kasıklarda hissediliyor ama cok kısa sürüyor bu hç korkmayın. Eğer istanbuldaysanız şişli echomar da çektirdim ben tavsiye ederim korkmanıza hiç gerek yok. Ben gebe kalamıyordum rahimde perde vardı bunu rahim filmiyle öğrendik suan hamileyim cok şükür bence sizde cektirin derim