1fatma_nurr daha bugün çektirdim ben echomarda hiç gözünü korkutma ben yaptıysam herkes yapar diyorum canım aşırı tatlıdır hafif adet sancısı gibi 2 dk sürüyo işlem benim tüp kapalı çıktı onu açmaya uğraştılar biraz oda 10 dk sürdü onun da ağrısı adet sancısının ilk günü gibiydi dayanılmayacak bişey asla değil zaten sonrasında hiçbişey olmamış gibi devam ediyorsun mide bulantısı kusma vs hiçbişey olmuyo ben sonucu aldım araba kullandım yağmurlu havada inan hiç korkulacak bişey değil