Msa Minnoshamis Güler yüzlü, gerçekçi, ilgili, sorulara sabırla cevap veren espirili bir doktor. Tavsiye üzerine gitmiştim birkaç arkadaşım da tavsiyem üzerine ona gidiyor hepsi çok memnun
Miniklerimmm aleynbay ilk doğumum jimerde oldu cnm 9 yıl önce jimerdeydi doktorum sonra Muayehane açtı şimdi pembe mavi ve acıbademde yaptırıyor 2. doğumu acıbadem istiyorum henüz fiyat almadım ama 15 bin civarı tutar tahminim dışardan doktor ücretiyle
Msa Minnoshamis ayrıca hastanenin yeni binası 2 3 ay önce açıldı. Odalar tek kişilik ve Allah korusun gerekirse yeni doğan yoğun bakımı da var
Msa Onu sormuştuk ama unuttum ya. Normal ile sezeryan arasında çok fark yoktu. Tahminen bizimki gelecek zamla birlikte 2.500-3000 arası demiştik. Bizim Mart sonu nasipse
Tazee-annee Ben medicabil oktay beye gidiyorum asiri memnunum cok seviyorum doktorumu cok guzel ilgileniyo bebege cok guzel bakiyo inceliyo
Annesininkuzusu1 Gizemyunusduman muhtemelen o doktorun adı gönül doyran benimde bebeğimi ezer gibi davrandı berbat biri
Annesininkuzusu1 Gizemyunusduman Esentepede Bülent Baran diye bir doktor var muhteşem biri gerçekten çok ilgili çok komik davranışları falan çok hassas davranıyor gerçekten önerebileceğim ilk doktor o birde neşe hanım var çok tatlı o da çok iyi biri ☺️☺️☺️
burcuozturk Annesininkuzusu1 canım ben emre beye giderken ikili testi seminerde oldugu için emre beye değilde bülent beye yaptırdım biraz yaşlı açıkcası ben one bişey sormaya afedersin vajinal muane olsun rahat edemem ne bilim😂 neşe hanıma gidicem bende yarın ilk randevum emre beyden sonra bakalım☺️☺️
Msa Minnoshamis 22 olduk bugün. Songül hanım hakikaten çok iyi, her randevuda biraz daha sıcak geliyor
Annesininkuzusu1 burcuozturk olsun o da çok iyi bir doktor ☺️☺️ Biz eşimle 9 haftalık hamileyken ilk defa gördük bebeğimizi ve eşime dönüp beni savunurcasına iş yapmicak perde falan takmicak keyfine bakınacak artık iki canlı demişti ve eşim aslında çok anlayışlıdır ama yinede duymak iyi gelmişti 😅😅😅😂😂😂😂
Minnoshamis Msa bende onunla basladim ilk zamanlarimdan beri ona gidiyodum sonra 12. Haftada jimere gittim o doktoru onerdiler diye 14. Haftadada gittim sonra tekrar songul hanima geri donmek istiyorum simdi