dyg1606 Htccprz evet emre bey ayrildigi icin bende emel hanima gectim daha bir kere gittim memnun kaldim ama dogumla ilgili hc knusmadik 33.haftadayim suan. Gonlum normalden yana ama korkumda var emel hanimda ille normal yaptiriyo diye duydum nasil olucak bilmiyorum 🤔
dyg1606 Zeynp benm dogum ocak basina denk geliyo etkilemez diye dusunuyorum. Senin tahmini dogum ne zaman
Selinnar Gizemyunusduman esentepe de neşe hanım gözüm kapalı öneririm çok güler yüzlü ve ilgili☺️Ben 33 haftalığım çok memnunum doktorumdan
Msa Minnoshamis Güler yüzlü, gerçekçi, ilgili, sorulara sabırla cevap veren espirili bir doktor. Tavsiye üzerine gitmiştim birkaç arkadaşım da tavsiyem üzerine ona gidiyor hepsi çok memnun
BurcuY Selinnar aynn seni doğurtur 😂☺️Önerdiğin arkadaşa olmaz ama büyük ihtimal ondan söliyim dedim 🙊