burcuozturk olsun o da çok iyi bir doktor ☺️☺️ Biz eşimle 9 haftalık hamileyken ilk defa gördük bebeğimizi ve eşime dönüp beni savunurcasına iş yapmicak perde falan takmicak keyfine bakınacak artık iki canlı demişti ve eşim aslında çok anlayışlıdır ama yinede duymak iyi gelmişti 😅😅😅😂😂😂😂