Nurcanben krem, fitil, antibiyotik, toz şase
hepsini kullandım asla gecmedi ve gecmediği gibi mantar enfeksiyonu oluştu vajina icinde şişlik vardı ve yanıyordu agrı yapıyordu yatarken saga sola dönemiyordum otudurgum yerden kalkarken canım cıkıyordu doktoruma söylediğim de enfeksiyondan yapar dedi geciştirdi farklı bir kadın doguma gittim alttan muayene edelim dedi ve öyle anlaşıldı sorununun ne oldugu şükür artık iyiyim bütün verdiği tavsiyelere uydum hic bir ilac kullanmadan gecti