Rabiagulcin çok çok geçmiş olsun canım benim şu an nasılsın devam ediyor mu halen. Gittim bende o gün acile tek kullanımlık toz verdi. kullandım sadece kullandığım gün iyiydim hiçbir yanma kaşıntı Yoktu şimdi yine aynısı devam ediyor. Kontrolüm vardı bugün şikayetimi söyleyip doktordan sonuçlarıma bakmasını istedim. Kullandığım ilaç günlük iyi geldi dedim şimdi bi fitil bi de travazol diye bir krem verdi inşallah iyi gelir. Artık dayanamıyorum çünkü bide öyle çok tatlı bi kaşıntı oluyor ki mahvediyorum kendimi çünkü kaşıyınca geçicekmiş gibi hissediyorum hep tahriş etmişim hem içini hem etrafını. Afedersiniz benimde şu an vajinamın iç dudakları her biri ceviz büyüklüğünde şişmişler iç çamaşırım bile bana değsin istemiyorum.😖