1mucize acilde bakarlar. Bende bayramdan önce yaşadım saat 22:00 civarı bir yanma hissettim grip de olmuştum aynı zamanda. Acile gidip şikayetlerimi belirtince kan ve idrar aldılar. Serum bağlayıp , nstye aldılar. Sonuçlarım çıktı çok fazla enfeksiyonum varmış , ertesi gün de doktorumla iletişime geçtim. Farklı şehirdeydim kontrole gidemedim ama ilaçları söyledi, doktorun söylediği ilaçları alıp içtim. Ana sağlıkta da idrar kan tahlili alırlar oraya da gidebilirsiniz yakınsa. Ama kaşınma durumunu bilemiyorum. Çok geçmiş olsun 💐