Happybayby Ay seni o kadar iyi anlıyorum ki okurken cinnet geçiricem neredeyse ben burda delirdim sinirden. Seni düşünemiyorum. Benim kayınvalidemgil değilde onun eltisi karışmaya çalıştı yok dedesi koysun yok dedesinin ismi olsun biz öyle yaptık ilk torunları biz koyucaz ne olursa olsun dedil felan filan deli oldum yok dedim 1 eve her isimden 1er tane yeter kimsenin adını felan koyamam dedim. Ama sinirden zor cümle kurdum yani elim ayağım titredi çok çabuk sinirlenen bir yapım var birde. Canımı sıkan en ufak şeyde uçuyorum yani karşımdaki kim olursa olsun birde bazen konuşma tarzımı ses tonumu ayarlayamıyorum bazen yanlış da anlaşılabişiyor o yüzden bu toplara pek girmemeye çalışıyorum. Allah sabır versin sana kuzum inşallah gönlünce olur herşey eşin kabul ettiyse gerisini umursama. Çünkü cidden isimle kalmaz Allah korusun ileride herşeyine karışır çorap söküğü gibi devamı gelir sen taviz verme 😘