Kızlar sizce Ilgın ismi nasıl biz Asel hüma da karar kıldık. İsimli hastane çıkışı bile yaptırdım. Ama kayınvalidem bir türlü kabul etmiyor. Asel koymicaksiniz diyor . Ilgın olacak diyor. İsterseniz Ilgın hüma olsun diyor. Saygı duymuyor eşimle yorulduk artık onun yüzünden birbirimizi yiyoruz. Bir yanım da koy dediğini gitsin yeter diyor ama biliyorum ki on tane de dogursam hepsinde mudahele edecek. Sizce Ilgın ismi nasıl. Ağaç ismi diye geçiyor