minnakkraker Happybayby o umursamıyorsa siz hiç umursamayın. Benim kendi ailem de dese kabul etmem böyle şeyleri. Nasıl kendilerini haklı görüyorlar ya çok garip
Happybayby minnakkraker evet aynen öyle kendi annem siz ne istiyorsanız o olsun siz bakacaksınız diyor keşke aynı şeyi kaynanam da söylese
minnakkraker Happybayby sınırınızı çizmeniz lazım güzel bir dille. Sizin çocuğunuz bıraksın da ismini siz koyun. Benim kv de de illa kuranda geçen isim olması lazım diyor. Görümcemin koyduğu isim geçmiyor bana derse bahanem hazır🤣
Happybayby Aysegulgnc bilmem belki de bizim çevremizde hiç yoktur diye hoşumuza gitmiştir. Ama koymayın iğrenç demesi kırıcı biraz 🫤
casper12 Happybayby kaba isim. ayrıca onane cocugun isminden. kendı cocuklarına koysaymıs. sizinkine ne hakla karısıyoe
Happybayby casper12 şimdiye kadar kimse ona hayır demediği için alışmış istediğini yaptırmaya. Çocukları öğrenmiş bı kafaya takınca psikolojisi bozuluyor demeyi o yüzden her dediğini yapıyorlar. Torunum tabi ki karisacam diyor🙄
Happybayby mnli Asel ismi dansöz ismini çağrıştıyormuş ona. Ama ben de bizde ılgına ısınamadik başka öneri söyle diyoruz yok illa bu çok hoşuma gitti diyor
mnli Happybayby hayatımda duyduğum en saçma bahane 😂 hani ne bileyim eşinin ilk eşinin ismi olur eski nişanlısının ismi olur kötü bir şey yaşadığı birinin ismi olur karşı çıkılır ama değişik insanlar
Amineazra Happybayby o zaman torun diye seslenir artık 🤭 şaka bir yana bu sizin kararınız saygı duymak zorunda aynısı bizim de oldu kayınvalidem isim önerdi fakat her ortamda biz Amine Azra istiyoruz diyorum o da sağolsun münakaşa etmiyor benimle
nevzatbaskomser Happybayby Koymayın lütfen koymayın 🥲 Benim kaynana hamile olduğumu bile bilmiyor adı için tavsiye vermeyi bırak
minnakkraker Happybayby olmasa da koymazdım ya ben lafımı çok çekinen bir değilim ama kv de de o kadar karışan biri değildir zaten