123oyku Minisanne12 artık bı an önce doğsun istiyorum ikinci doğum normal olacak heyecan korku başladı Rabbim yardımcımız olsun
Nihalce Minisanne12 ah sen de en azından kasılma var ben de o da yok :( yalancı kasılma dahi olmadan inşallah doğururum ..doktorum bekleme taraftarı da değil :/
Minisanne12 Nihalce yaa bende beklemek istemiyorum artık gerçekten son haftalarda beklemek sıkıcı ve zor 🥺
tazeanne_20 38+4 ten bildiriyorum,adet sancısı gibi sancı dışında bişi yok. Nişan gelmedi. 2 kez alttan muayene olmama rağmen açılma yok. Benim kızın gelmeye niyeti yok
Minisanne12 tazeanne_20 bendeki adet sancilari bugün şiddetli ve düzene girmeye başladı sanki ama hala birsey yok üstelik 2 cm acilma da var 🙁
Ybusra Minisanne12 40 . Haftadayiz hala gelen giden yok ara ara sancım oluyor âdet sancısı gibi ama henüz gerçek sancılar başlamadi …mide bulantım çok acaba doğum belirtisi arasında varmı istifra bilen varmı
Ybusra Minisanne12 hadi inşallah gelsin artık ya dayanmak sabretmek zor son haftalarda Nefes bile zor alıyorum sağlıcakla kavusalim inşallah 💛
Nihalce Suni sancı ile doğuran var mıdır ? Acaba son güne kadar gelmeyen bebişimiz, suni sancı ile gelebilir mi 40.haftada 🥲
THale Nihalce ben suni sancı almamanızı öneririm ama doktorunuz daha iyi bilir . Kendi sancımla bile zor doğurdum çok canım yanmıştı da o yüzden söyledim