mrshappy Minisanne12 bugün tam 39 oldum ama beklemedeyim bende. Karnım sertleşip sivriliyor, arasıra da göbeğimin alt kısmına sancı giriyor gibi oluyor ama dinlenince geçiyor.
mrshappy Minisanne12 her gün yürüyüş yapmaya çalışıyorum, merdiven çıkıyorum, hurma yiyorum, yerleri çömelerek siliyorum ama yine de gelmiyor 😊
noktalivirgul2 Busraerkr ya geçtiğimiz salı günü her an doğum olabilir dedi ama olmazsa pazartesi hel dedi bugün de 1 mayıs yavrum hastanede yokmuş yarın gideceğim
THale Minisanne12 ay bir zamanlar ben… 38 39 derken gelmek bilmedi . Her şeye belirti mi acaba diye bakıyordum çok şükür 39+5te sancılandım 39+6da doğurdum
Nihalce THale hiç yalancı sancı kasılma vs olmadan direk su gelmesi veya gerçek doğum sancısı oldu mu? Olabilir mi merak ediyorum🥲
Nihalce THale ben de 39+1 deyim .ama yalancı kasılma hiç yaşamadım sanırım .bir anda bunhafta suyum gelir mi merak ediyorum ☺️40.olunca suni sancı veya sezaryan ile doktorum doğurtmaya kafasına koydu 😰
mrshappy Minisanne12 nişan olabilir ama nişan gelince hemen doğuracağın anlamına gelmiyor dedi benim doktorum. Bende o da yok daha
yasmish Minisanne12 hiç belirti yok 😞 beklemeye devam. Çatı muayenesi oldum o bile bir gelişme yaratmadı. 2cm açılmayla bekliyorum, yarın muayenem var.
Minisanne12 yasmish Ay bende de 2 cm ama hala gelen giden yok ama çatı muayesinden sonra sancılarım sıklaştı acaba doğum sancısı mi bilmiyorum 😑
THale Nihalce ben suni sancı almamanızı öneririm ama doktorunuz daha iyi bilir . Kendi sancımla bile zor doğurdum çok canım yanmıştı da o yüzden söyledim
Minisanne12 mrshappy Bugün sürekli düzenli kasılma oldu ya ama bu rağmen gelen giden yok daha neyi beklicez anlamadım 😅
Nihalce Minisanne12 ah sen de en azından kasılma var ben de o da yok :( yalancı kasılma dahi olmadan inşallah doğururum ..doktorum bekleme taraftarı da değil :/