Eliff-tas Minisanne12 39. Haftama girdim bugün offff nts de sancı yok hala ben artık taşıyamıyırum kendimi çok bunaldım yarın kontrolüm var cumaya kadar doğmasa doktora dücem alsın beni seseryana
Minisanne12 Eliff-tas benimde sancı çıkmadı ve sancı yok diye moralim bozuldu 😅. Dedim sezeyan olsam nasıl olur dedi doktor kabul etmedi :/
Nihalce Eliff-tas demek aynıyız gün olarak :) ben gayet iyiyim aslında günde 6km yürüyüş 30 kat merdiven çıkıyorum ama bizimkinden hiç ses Seda yok halen 🥲