Minisanne12 39 olup hala doğurmayan hamişler var mi. Durumlar nasıl. Doğum belirtileri var mi. Yoksa bekliyor musunuz hala🥲
mrshappy Minisanne12 bugün tam 39 oldum ama beklemedeyim bende. Karnım sertleşip sivriliyor, arasıra da göbeğimin alt kısmına sancı giriyor gibi oluyor ama dinlenince geçiyor.
Minisanne12 Ftma_hzyfe06 Bende bel ağrısı karnıma vuruyor 2 cm acilma ile bekliyoruz ama gelen giden yok 😿
noktalivirgul2 Minisanne12 ya balım beniö normalde düne gün vermişti şey doğum olabilir diye ama sadece kasık ağrım oldu bugün gel demişti sonradan da hastanede olmayacağını söyledi yarın 10:20’de gideceğim
noktalivirgul2 Busraerkr ya geçtiğimiz salı günü her an doğum olabilir dedi ama olmazsa pazartesi hel dedi bugün de 1 mayıs yavrum hastanede yokmuş yarın gideceğim