goncacan Minikpopo yok kalkan yara olmasını önlemekte yeterli değil kremde kullanmalisiniz ama doğumdan önce bepanthen falan kullanabilirsiniz bebek dogduktan sonra lansinoh kullansaniz daha iyi olur
Mavi20 Deletedmom434 chiccoya baktım şimdi delikli içine süt biriken daha iyi diye yorumlarda okudum ama sizinki nasıl ve hangisi? Deliklilerde eğilince süt dökülüyormuş öyle yorum yapmışlar 🤔
Deletedmom434 Mavi20 https://www.google.com.tr/shopping/product/1332366503194323594/image?q=chicco+g%C3%B6%C4%9F%C3%BCs+kalkan%C4%B1&ie=UTF-8&oe=UTF-8&hl=tr-tr&client=safari&prds=cid:1332366503194323594,sgro:iv&sa=X&ved=2ahUKEwj4hISC8NbeAhVTNMAKHc8RDv8Q-K4BegQIFRBL deliklerini yukarı getiriyorum dökülme sorunu yaşamadım
Minikpopo Deletedmom434 https://www.e-bebek.com/philips-avent-scf156-01-kelebek-gogus-koruyucu-2-li-21-mm-p-pav-14102/?gclid=EAIaIQobChMIqaGl7KbX3gIVlB0YCh1GkwyOEAQYAiABEgI2z_D_BwE Aa canım benimki böyle ama bu kullanışlı değil gibi sanki seninki daha güzel ve kullanışlı duruyooo 🤭🤭
BusrArslan EsraDabakzkal canım kremi sürdükten sonra bebeğini emdirecegin zaman göğsünü silip temizliyor muydun?
EsraDabakzkal BusrArslan yok o kremle emziriliyor ben silmedim. Zaten şuan kreme ihtiyaç duymuyorum. Silikon uçlarla emziriyorum daha çok.
EsraDabakzkal Delikli olan Kalkan’lar nemli kalmasını sağlıyor. Deliksizler de süt topluyor. Kullanım amaçları farklı yanı. Eğilince delikliden süt dökülüyor.
Mutlubirkalp Minikpopo sezeryan olacağı için suan korkuyorum inş bebişime sağlıklı sıhhatli kavuşuruz ☺️
Minikpopo Mutlubirkalp inan ben de çok korkuyorum ama heyecanla karışık korku çok acayip bişey ya 😔 Rabbim sağlıklı hayırlı doğumlar evlatlar nasip etsin inşallah ❤️🙏🏻
Elaylama Minikpopo canım bu kalkan değil göğüs koruyucu. Seninkini emzirirken takıyorsun, diğerini emzirmediğin zmaanlarda krem sürünce falan. Ben de hem kalkan, hem koruyucu aldım bakalım kullanınca öğrenice faydalı olur mu olmaz mı 🌸
goncacan Minikpopo bende su an bebek dogmamis oldugu icin bepanthen sudokrem falan allah ne verdiyse sürüyorum 😁 dogumdan sonra lanolin kullanicam ama bebek kremlide emebiliyormus ve zarari yokmus diye
Miss Bende aldım yeni kalkan 2 hafta öncesi başlayacam kullanamaya bakalım 89 tl ye aldım dün kampanya bitmiş galiba
Minikpopo Miss ben aventinkini 45 tlye aldım ama sanırım benim aldığım pek kullanışlı değil 😔 değiştirsem mi ki acaba ☹️
Miss Minikpopo onu bebeği emzirirken kullanabiliyorsun bu kalkan kapaklı ve fazla sütünde içine geliyo kremi sürüp göğsünü hava alan ucuyla kapatcamkapali kısmında kullanabiliyorsun 4 kapak var yani o delikli de göğsün yara olursa ucuna takip bebeği emzirebilirsin
Minikpopo deletedmom947 yok canım ben öyle düşündüm sadece arkadaş link atmış ya ordan baktım sanki o daha kullanışlı duruyo bak ben de attım link bi bak istersen aklına hangisi yatarsa artık ☹️
Elaylama EsraDabakzkal kalkanlar göğüse yapışmıyor di mi ya? Aldım ben de şöyle baktım baktım anlamadım 😬 ucuna öylece koyuyoruz orada duruyor kendi kendine vakumlamak yapışmak yok de mi yani?
EsraDabakzkal Elaylama Elaylama ucuna yerleştirdiğinde göğsüne yapılıyor gibi oluyor zaten. Çok güzel düşünülmüş. Sütyen de oluyor hareket etmiyor sabah kalkıyorsun içine süt dolmuş 😊