Minikpopo bende henüz 6 günlük anneyim 😍 göğüs kalkanı en iyi icatlardan birisi Allah razı olsun bulandan 😅 Doğumdan önce lansinoh krem sürüp delikli olanları taktım banyo sonraları. Doğumdan sonra da iki üç gün öyle yaptım. Göğüs uçları yumuşacık kalıyor ve çamaşıra yapışmıyor. Haliyle de yara olmuyor. Sonra süt artmaya başlıyor ve deliksiz olanları takmaya başladım. Göğsünden akan süt ona birikiyor. Gene bi yere temas etmiyor. Ve sütün akıp Ziyan olmuyor. Üstün başın da batmıyor 👍🏼 Mükemmel bişey. 👍🏼 Bu kadar dikiş ağrısının üstüne bide göğüs ucu yarası çok feci olurdu. 🤦🏻♀️ Silikon göğüs ucu da alın hanımlar. Bebek çok rahat tutuyor onunla. Göğüs ucunuza güvenmeyin benim de vardı ama yakalayamadı. Hemen çantamda hazır duran uçları çıkardım. Oda yarayı önlüyor. bence kesinlikle kalkan ve silikon üç almadan Doğuma gitmeyin.. 🤰🏻💕