Ben 31+3 üm. Karnım halen yok gibi. Yumuşacık . Bazen gece yan yatıyorum gündüz yüzüstü uyanmış oluyorum. Eşim bile sen beni kandırmak istesen 9 ay kandırırsın diyor 😀 oğluma hamileyken de böyleydi herkes kaşık kadar dopurcan heralde diyordu 3500 doğdu. Şimdi kızıma hamileyim . İç karnım nasıl genişse artık 8 aylık olduk halen dışardan asla belli olmuyor , otobüste bazen ayakta kalıyorum karnımı şişirmeye çalışıyorum ki yer versinler . Başım dönüyor çünlü . 70 kg ile hamile kaldım 78 lgyum. Hamile çekimi yapmak istiyorum artık son haftalarda yaparım .
31+3 üz yemek yedikten sonra böyle oluyor en fazlaaa.