Fatma_nur_1 annesusu 30 hattaligim küçücük göbeğim var inan insan takınti yapıyor birde dışarıdan ay hiç göbeğin yok yorumları 😭
Zeynepikranur Fatma_nur_1 her beden bir olmuyor iç karın geniş olanı var dışarıya vurmaz iç karni dar olanında dışına vurur keşke bizimde dar olaymista dışa vuraymis insanların lafından kurtulursun😃♥️
annesusu Fatma_nur_1 neden takıntı yapasınız bu birçok kişinin hayali zaten :) bebeğiniz ve siz sağlıklıysanız gerisi boş
Nursaygi Zeynepikranur Benim öyle büyük ihtimalle 36. Haftadayım kimse 36 haftalık demiyor. 😁 8 aylık dediğimde 6 aylık gibi duruyor dediler. 😁 Mesela bayramda üzerimdeki kıyafetler biraz boldu hiç belli bile olmuyodu göbeğim. 😁😁🫶🏻
melekmommm Zeynepikranur 16. Hatalığım 6 -7 aylık gibi geziyorum şişlik gaz patlayacak gibiyim şimdiden
Zeynepikranur melekmommm hepsi bı yere gelmiş o zaman oda zor şişkinlik gaz bir yerdende hızla büyüyen bebiş♥️
Zeynepikranur Mervvvever ya gülüyoruz canım ama bazılarında popo büyümesi olabiliyor bunu bi tanidigimdan duymuştum belki doğumdan sonra duzelebilir
femme Zeynepikranur olabiliyor çok normal arkadaşım doğuma gidicek bugun yarin ben 29 haftaya giricem karnim daha büyük. En başından beri vardı zaten . İç karın genişliği ile alakali
Zeynepikranur femme evet biraz kafayı takmıştım karnım büyümüyor diye ama oyleymis iç karın genişliği 🙂
Zeynepikranur Asyos34 ilk gebeligimde aynı ama çatladı kasidim 😃çatlağı önemsemiyorum artık çünkü zaten çatlak sadece karnım azıcık çıksa yeter ♥️
minnakkraker Zeynepikranur benim de göbeğim yok 17 haftalığım belli olmuyor arkadaşımınki benim kadarken çoktan çıkmıştı☹️ bir avantajı vardır inş bu durumun
Zeynepikranur minnakkraker inşallah çoğu insan var diyor ama insan karnı belirgin birilerini görünce özeniyor işte🙂♥️