Bebegininnannesii1 Zeynepikranur 19 haftaligim bende maalesef benimde 0 az biraz var armut kadar hiç belli olmuyor 😅😅
babyasyanil Bende 28 haftalığım ama bana cok az geliyor ya😅 iç karnım geniş olabilir mi diye düşünmüyorum değil
Senayl34 Zeynepikranur şuan 37 haftaligim inan yürümekte zorlanıyorum göbeğim yine abartılacak kadar yok ama Altan baskı yapıyor
Bskaysy Zeynepikranur çatlamazsın işte ne güzeeel. 15 haftalık hamileyim karnım hızlı büyüdü valla bide boyum 150. Çocuk zaten benim 50cm çıkıyor son aylar napacam bilmiyorum 🤣🤣🤣🤣
Zeynepikranur Bskaysy Bskaysy 😀😀sizinki fenaymis diycem ama ben kendimde böyle olmasını çok istiyorum neden bilmiyorum hoşuma gidiyor galiba😀♥️
Gamzerstoglu Zeynepikranur çıkıyor ama az 6 aylık biri gibi doğuma gidiyorsunuz futbol topu yutmuş gibi 🙂
ElaytA Zeynepikranur çıksa bi laf diyorlar çıkmasa ayrı bi laf. En iyisi takmamak 😄. Teşekkür ederim ❤️🌸
Zeynepikranur Busraakay_26 valla hepsini yaşadım canım ilk gebeligimde catlakta oldu sarkmada bir tek gobusum belli olmadı bütün olumsuzluklar bende glb😀♥️
Deletedmom_49 Zeynepikranur ne güzel işte benim de öyle aman aman bir büyüklük yok iç karın meselesi işte 💐
Mama30 Zeynepikranur benim de iç karnım dar heralde 17.haftadyım 6 aylık gibi herkes bu ne erkenden çıkmış diyo birini görünce kapatıyorum hemen önümü 😅😬
ElaytA Mama30 ya katılıyorum millet yüzünden karnımı saklar oldum psikolojimi bozdular. Can var içimizde buyuyo napalim yani. İnsanoğlu cok kötü acımasız
Pemberuya Zeynepikranur ben 27. Haftadayım iç karın dar yürürken bazen yüz üstü düşecek gibi hissediyorum 😔 böyle olmanızda avantaj bence 😂
Zeynepikranur Pemberuya ya bilmiyorum ki ilk gebeligimdede karnım çıkmadı şimdide çıkmadı ya özeniyor insan işte😀♥️