Sevdeeee nidosh benim doktorum kendisi yapıyomus gerekli görürse yönlendiriyomus farabiyi bende duydum bakalım inşallah gerek kalmaz 🌸🌸
noktalivirgul2 Sevdeeee ayy bende rizeliyim ama istanbulfa yaşıyorum…. 40+1 yavrm sen kaç haftalıksın
nermin08 Sevdeeee Bende öyle düşünüyorum dogurana kadar 20 yi bulur 😁 detaylıyi da sordum yapıyorum dedi ama ekstra bir ücretten bahsetmedi beril hanım ama yine sorarım cumartesi kontrolüm var
bsrcap Sevdeeee 32. haftadayız 🫠 Eş durumundan ötürü Bayburttayız, nasip olursa Rizede doğum yapmak istiyorum. Rizeye gelince Filiz Hanıma gidiyorum çok da memnunum 🌺
duyygu53 37+1 Beril ve devlet aynı anda gidiyorum Beril’den çok memnunum ama doğum ücretinden dolayı devlette doğum olacak sanırım
Sevdeeee duyygu53 detaylıyı nerede yaptırdınız acaba. bende beril hanımı çok seviyorum ama bende doğum konusunda kararsızım. devletde kime gidiyorsunuz
duyygu53 Sevdeeee filize gidiyorum ama artık haftada 1 çağırdığı için kime randevu bulursam ona alıyorum