Yarenylmz ilk doğumumun ilk muaynesini yıldırım beyde olmustum ve beni cok panikletmişti şu an dada ondan baska eski doktor kalmadıgı için şarda orayı hiç düşünmedim. klşniğe gitme sebebim de aşırı pinpirikli bi insanım ilk gebeliğim bundan dolayı zehir olmustu aynı seyleri yasamak istemedim istediğimde hemen ulaşabileceğim bi opsiyon olsun dedim. beril hanım çok pozitif ne kadar paniksem o kadar rahatlamıs bir sekilde çıkıyorum yanından çok da iyi bi insan ama dediğiniz gibi çok da pahalı kafamda deli sorular 😅