Sevdeeee Balkupu-53 benimde ikinci ve çok plansız oldugu için yeni yeni kabulleniyorum 17 haftalığız düşün 😂
Motherhappy Sevdeeee valla yeni filiz hanıma randevu buldum çok şükür devlet hastanesinde 😂😂 ilk hamileliğim güzeldi şuan ki hamileliğim mide bulantılı 😂😂
Sevdeeee Motherhappy ikinci hamileliği olanları görünce mutlu oluyorum ya benimde iki 😂 ben berile gidiyorum ama doğuma karar veremediğim için soruyorum kim iyidir vs
Nuurrr Sevdeeee evet çok memnunum, ilk cansu hanıma gitmiştim memnun kalmadım. Oldu bittiyse getiriyor herşeyi. Filiz hanım ayrıntısına kadar gösteriyor ilgileniyor ☺️
Balkupu-53 Sevdeeee hayırlısı öyleymiş cnm rabbim aypsiz kusursuz sağlıklı bir şekilde kucağına almayı nasip etsin inşallah 🤲🥰
Fatmabltc Sevdeeee kime sıra buluyorsam ona gidiyorum ama çoğu zaman Selma hanım. Senin 😂 oğlum üç buçuk yaşında onda sara gidiyodum şuan çok pahalı