Sevdeeee evet o, bilmiyorum ben memnun kalamadım. Hamileliğimi ilk öğrendiğimde alttan muayene ile baktı, 2 hafta sonra akşam vakti lekelenmem oldu, acile gittim cansu hanım nöbetçiymiş o zamanda alttan baktı ki normalde bakmıyorlarmış. Üstelik beni azarladı o yüzden sevemedim