__mom1 burda öyle maalesef doktordan çok stajyer yada doktorsa da yeni atanmış ilk deneyimi olacakları geliyor hep bi ego sorulara cevap vermemeler böylelerini tersleyince muane etmeden attırma ama insan da katlanamıyor benim annem daha geçen yanlış ilaç yüzünden yataklara düştü korkuyor insan