Zln2152 evet gittiğim doktor iyiydi zaten mesele o. Siz daha yazılanda ne anlatılmak isteniyor onu anlamıyorsunuz. Ben ilgi alakadan bahsetmemişim orada? Devlet hastanesi kötü hiç dememişim? Doktor beni zaten sal dememe rağmen salmadı sadece kalp atışı duymak istiyorum dememe rağmen üç tane alet ile alttan muayene etti. Bu ilgili olduğunu gösterir zaten. Ben cok rahatsız oldum çok canım acıdı birdaha sancım olsada gitmeye korkarım dedim.