Omermomm_ Aslibali beni tersleyeni ben pişman ederim ama söz konusu bebeğim olunca hep stajeler var acilde korkuyorum yanlış bir teşhisi konacak daha beter olacak diye
Busra--54 Omermomm_ bende öyle düşünüyorum inşallah artmaz çarşambaya kadar muayenede söylerim doktora herşeyi
_Daydreamer_89 Omermomm_ o haftada bende sertleşme diye gittim nstde çıktı sancılarım yayıl verdiler 3 gece yattım hastanede ilaç tedavisini başlattılar ciğer geliştirici iğneleri vuruldum erkenden gidin geciktirmeyin böyle bişeyi lütfen
Rwerdst Omermomm_ 27 haftadayım. Kasıklarım da ve belimde ağrım var diye devlete geldim. Şuan nst deyim kuzu. Hiçte terslemediler yani. Bence direk git.
_Daydreamer_89 Aslibali bir yerde toplanıp taş kesiliyor sanki. Yükseliyor bi taraf böyle 3-5 saniye acı hissediliyor kısa kısa
Omermomm_ Zln2152 bilmiyorum yanlış ilaç verir fln yada alttan muane gibi şeyleri düşünüp korkuyorum daha da artarsa gideceğim
Skrblt Omermomm_ bende 26 haftalık oldum.sertleşme 21 den beri var. Korkuyorum bişey olacak diye. Haftaya randevum var o zaman tekrar sorucam doktoruma
Omermomm_ Virgohome bir kere yapıldı ultrasonla alttan bakıldı o günden belli acaba erken doğum tetikler mi korkusu var yine yapacaklar ters bi şey olacak diye gitmeye korkuyorum
Puhu_ishak Omermomm_ alttan ultrasonun bebeğinize de size de bir zararı olmaz, çatı muayenesine de bu haftada almazlar zaten nstde sancı çıkarsa alttan ultrason ile rahim ağzı uzunluğuna bakarlar ki bu gerekli bişi korkmayın
Virgohome Omermomm_ kız banada kaç kere yaptılar kocaman şey sokuyolar bu sefer doğurursam onlar yüzünden dogurcam davada çok kötü olmadığım halde gitmem ya yapmayın diyince tersliyorlar