Benim 10 gün arayla 2. Kez ağrım oldu ikisinde de gastritten şüphelendi acildeki doktor, ilkinde serum
Ve iğne işe yaramıştı ama bu sefer 6 saat o krampları çektim hiçbir işe yaramadı acildeki doktorlar çok ilgilenmiyor bence yine ağrınızı kesmeleri için gidin ama kendi doktorunuza mutlaka anlatın bence tekrarladığını bende haftaya randevum var o zamana kadar idare etmeye çalışıyorum