Sk06 valla şiddetli baş ağrısı yaşıyorum :( dün yetkin hoca çağırdı serum taktırdı anestezi doktoruyla görüştüm bugün daha iyiyim sezeryan dikişlerim ilk gün ağrıdı sonrası ağrımıyor ama baş boyun ağrısı yaşadım hala oluyor maalesef. Çok şükür bebiş iyi küveze girmeden yanıma verdiler çok şükür. Benim kızda tutamıyor göğüs ucunu daha doğrusu göğüs ucum yok 5 gün oldu işte yeni tutuyor hemde sağıp veriyorum biberonla