Rmysbyzt benimde cok baş agrım olmustu 1 haftaya yakın narkozu gec atabildik heralde vucuttan. Bak bizimde 22. Günumuz benimde biberonla basladı kuvozde biliyosun veriyolar beni emmedi 10 gün sonra silikonu aldı yeni yeni beni alıyo oda uzun ugraş sonrası stress yapmıyom ama ben her seyin zamanı oldugunu düsünuyom elbet memeyede alıscaklar. Sende stress yapma cocuk doktoru bana dedi ki anne sutu alıyosa neyle alıyosa alsın dedi. Emzirme sonrasi sağ ki coğalsın sütun