Rmysbyzt valla agrımıyo diyen yalan söylüyodur ben böyle beklemiyodum daha hafif olur sanıyodum ilk günü atlatırsan iyisin. Yetkin hocam cok iyiydi pozitifti ameliyat falan 40 dakika sürüyo zaten inmen ve cıkman arası ameliyathanedekiler falanda surekli konusuyolar seninle. Benim sansıma odam buyuktu baya annemle esim yanımda kaldi gelene gidene cok ses olmadıkca bi sey demiyolar. Kattaki hemsireler ebeler falanda ilgililer. Benim bebegim ememedi kan sekeri düsuk cıktı o yüzden kuvoze aldılar yanımızdaydı normalde. Birde enfeksiyon varmis antibiyotik veriyolar.