Kbra940306 ben 6 haftalıkken gittim kese bile görünmedi karından. Vajinal bakıldı ve kese göründü ama 5+2 di 3 gün sonra başka doktorada gittim oda vajinal baktı ve yolk sac göründü . Bebeğin beslenme kesesi oluşmuş 2 hfta sonra gel dedi 7 haftalıkkende kalp atışlarını duyduk şuan 15 hftalığız . Öyle hemen boş gebelik tanısı nasıl koyabilrler 🤦🏻♀️