Kbra940306 ilk gebeliğimde 6+2 de gittigimden karından baktı kese güzel ama bebek yok dedi boş gebelik dedi 1 hafta bekledim baska doktora gittim bebekte vardı kalp atısıda şu an oğlum 3 yaşında çok şükür🙏kesinlikle bekleyin bir bir buçuk hafta sonra gidin