monagra Gonul00 valla bence hemen yaptırın ben hemen yaptıracağım, ayrıca ameliyat denilen şeyler dünyanın sonu değil veya o jadar da büyüm şeyler değil, 3 adet ameliyat geçmişim var, biri 5.5 saat sürmüştü, sezaryen bundan daha korkunç olamaz kesinlikle ya
Gonul00 monagra tatlım sen ameliyat görmüşsün ben senede bir hastaneye giden bir insandım👍 hayat şartları farkı😉
karansmomm bdenerigokce O kadar haklısınız ki.. Bende kendi isteğimle planlı sezeryan olacağım 😀 Ben kararımı verdikten sonra kime ne..
Belinsu bdenerigokce insanlar sezeryani farklı tanımlıyor çünkü . Bazılarına kalsa sezeryanla doğum yapan annelik bile yapamaz düşüncesindeler . Ben bile isteye kendim sezeryan oldum . İyi ki de olmuşum . Şimdi hayırlısıyla 2. Doğumumu da sezeryan istiyorum .
Fts-fts11 bdenerigokce bende bunu çok merak ediyorum herkes neden kendini hep öne sürer ki bende 5 Mayıs’a sezeryan günü aldım milleti inan dinlemek istemiyorum
bdenerigokce Fts-fts11 hiç dinlemeyin, bende Sezeryan istiyorum Sezeryan olacağını düşününce bile rahatlıyorum, hayırlısı
bdenerigokce Gonul00 bünyeye göre değişiyor işte dediğiniz gibi hemen ayaklanan var, normal doğumdan sonra 1,5 ay yatan da var
bdenerigokce TTtutku bende öyle, enfeksiyon olduğumda alttan baktıklarında eşime hep ağlardım istemiyorum diye, ben nasıl normal doğum yapabilirim
TTtutku bdenerigokce sezeryan istiyosan bol bol yürü yürüyünce ağrı hiç hissetmiyosun benim acı eşiğim çok düşük genel uyuttular beni sadece ilk uyandığımda acı hüssettim sonra ağrı kesici yapıldı geçti ama maalesef sezeryanda olsan alttan muayne yapıyolar dopum sonrası ebe gelip içini biraz temizliyor ama acı hissetmiyosun sezeryan daha kolay bence
Bernnnaaaa bdenerigokce herkesin kendi kararı kim ne yaparsa yapsın boşver. Ben zorunlu sezeryan oldum normal dopum istemiştim hep keske olsaydı acı daha fazla oluyor ama bu istekle birini yargılamak çok yalnıs
Tugbakk bdenerigokce Sormaa vücut onların sanki. Dünya nın en kötü şeyi gibi davranıyorlar. Benim kararım benim sağlığım benim vücudum. Herkes aynı olmak zorunda değil. Ben çok korktuğum için normal istemiyorum. Regl zamanım bile ağrılı ona dayanamıyorum ama kimse anlamıyo ailem ve bi kaç arkadaşım dışında. Neyse ki kimseyi ilgilendirmiyor herkesin kendi kararı biz bize yeteriz 😍😀
Gonul00 monagra şöyle bişi var kimin çocuğu olursanız olun gideceğimiz yer aynı sadece yaşam standartları farklı diyelim yada sağlık açısından aileniz üzerinize çok düşmüş
Muru bdenerigokce ay onlara göre öyle zaten normal olan normal sezeryana gelince herkes sezeryanla doğum yapan anne değilmiş gibi davranıyo ya deliriyorum, saygısız insanlar.
Egeminannesi bdenerigokce kimseyi takma bende öyle yaptım hiç pişman olmadım herkesin bünyesi bir değil yapamiycami biliyodum kendimi taniyorum iyiki de olmadı normal ypana saygım sonsuz ama herkes yapacak diye bsy yok