Nurcangulpideci hayır hayır yanlış anlamayın ben kötülemek veya önyargı korku olsun diye değil, önlem alınması açısından söyledim. Samimiyetime inanın, keşke bana da söylenseydi uyarsalardı beni. Girdiğim diğer ameliyatlarla kıyasladım hemen atlatırım dedim. Ama birilerinin yardımı gerekiyormuş bende o yardım o destek yoktu ben bu yüzden ağır geçirdim. Zaten buraya ameliyat acıttı kötüydü diye yazmadım sonraki süreçte kendime bakamadığım için en çok ruhsal olarak çöküş yaşadım. Mutlaka aileden veya yakınlardan nazımızın geçtiği her şeyi rahatlıkla isteyeceğimiz birinin yanımızda olması gerekiyor. Bebeğin bakımı, annenin ihtiyaçları, yemek, çamaşır vs gibi şeylerde yardımcı olunmalı mutlaka. Yoksa buraya sezaryenle ilgili yanlış yayılan efsaneleri de yazabilirim mesela sütüm şak diye geldi daha gözümü açamıyordum o kadar yeni çıkmıştım ameliyattan ama sütüm hemen geldi. İlk ayağa kalkışı çok abarttılar burda öyle değildi bence kesinlikle ona da şak diye kalktım. Ağrıdan durulmuyor sürekli ağrı kesici istedim diyenler olmuştu ben ihtiyaç duymamıştım ilk zamanlar mesela.. böyle uzar gider bahsetmeye çalıştığım yardım destek maneviyat 🙏