SheeR bdenerigokce hep beraber çok şiddetli olur ya 😂😂😂 ama sonunda rahatlamak varsa her türlü varım ben
Gonul00 bdenerigokce herkesin hakkında hayırlısı Ozaman Allah zamanında doğumu çabuk iyileşmeyi nasip etsin
Aysegulgnc bdenerigokce ben kendimi biliyorum ben normal doguramam dedigim gibi aktif bir rahatsızlığım var orda vurup vurmayacagini bilemem beni alsın sezaryenle versin aileme yani normal isteyen normal doğursun sezaryen isteyen sezaryen doğursun kimse karışmasın valla çok sinirliyim 😁
bdenerigokce Aysegulgnc bende aşırı sinirliyim ben sana Sezeryan ol diyor muyum banane ister normal ol ister Sezeryan 😂
Denizegeabioluyor bdenerigokce takma bile vucut senin vucudun seni senden daha iyi kimse dusunemez sezeryanda normal dogum gibi bir dogum şekli insanlar bunu anlamiyo nedense oyuzden hic takmamak. 7 sene once kendi istegim ile sezeryan oldum vakit gelmisti bebegim donmemisti hareketleri azalmisti evladimi tehlikeye atmamak icin normal dogumu beklemiycem sezeryan istiyorum dedim ve iyiki de demisim doktor iyiki seni dinlemisiz cocuk kordono dolanmisti zor actik dedi yani diyecegim o ki herkes normal dogurmak zorunda degil tepki gosterenlere agzinin payini ver gec 😉
Dark bdenerigokce saygısız oldukları için. Hemen başlarlar doğumum şöyleydi böyleydi en doğali en sağlıklısi vs. Tamam sen en begendigin doğum şekli ile yapmissin daha ne karışıyorsun başkasıkine. Birakta biz düşünelim. Bazıları başarı olarak görüyor bazıları da böyle şansı olmadığı için hasetleniyor Suni alıp kesi atılıp en doğal ben doğurdum havasına giriyorlar. Arkadaşım öyle diyip duruyordu bana haftalarca oturamadi bebeğini başkası vermeden alamadı hala devam ediyor aynı laflara. Hatta bir kere vajinanizi bozmamak için yapıyorsunuz dedi, ders veriliyor ama bazıları ders almıyor
bdenerigokce Dark valla istersem vajina bozulmasın diye yaparım, kimseye laf anlatamayacağım. Arkadaşım normal doğum cinsel ilişjide aşırı ağrı oluyor dedi, neden ağrı çekiyim
ISILTAN Dark saygısız oldukları için. Hemen başlarlar doğumum şöyleydi böyleydi en doğali en sağlıklısi vs. Tamam sen en begendigin doğum şekli ile yapmissin daha ne karışıyorsun başkasıkine. Birakta biz düşünelim. Bazıları başarı olarak görüyor bazıları da böyle şansı olmadığı için hasetleniyor Öyle güzel söylemişsiniz ki hislerimi sözlere yansıtmışsınız gerçekten :)
monagra bdenerigokce 33.haftamdayım, şu an NTV’deki bir tartışma programında bunu konuşuyorlardı. Konuklardan biri kadın bir yazardı ve o bile çok karşıyım isteğe bağlı sezaryene dedi ve istemsizce sesli bir şekilde küfür edip tv’yi kapattım. Yeter bıktım artık kimse bitarafından çocuk çıkarmak zorunda değil, şimdiden de planım hazır, sezaryen tarihi alınca kimseye önden söylemeyeceğim linç yemeyeyim diye. Doğunca haberleri olsun bıktım yeter bu cahil cühela laflardan ya
TTtutku bdenerigokce bir aylık anneyim değil normal doğum ben alttan muaynede bile koekuyorum normal doğum acısını çekecek gücüm ve psikolojim yoktu iyiki sezeryan oldum sadece bir hafta ondada az hareket ettm iyikide sezeryan olmuşum
bdenerigokce TTtutku bende öyle, enfeksiyon olduğumda alttan baktıklarında eşime hep ağlardım istemiyorum diye, ben nasıl normal doğum yapabilirim
monagra Gonul00 1-2 ay bitmiyor mu? Bu kadar genelleyemezsiniz yahu, annem ertesi gün ayaklandı, kuzenlerim, yengelerim, kimse yatmadı bile. Çok merak ediyorum kim bu 1-2 ay acısı geçmeyenler ya
Gonul00 monagra kuzenim tatlım çocuğunu emziremiyodu bile herkeste farklılık gösterebiliyo ayrıca ameliyat nasıl oluyoda iki günde iyileşiyo hiç anlamış değilim varsa öyle bişi hemen bende yaptırayım😂
monagra Gonul00 valla bence hemen yaptırın ben hemen yaptıracağım, ayrıca ameliyat denilen şeyler dünyanın sonu değil veya o jadar da büyüm şeyler değil, 3 adet ameliyat geçmişim var, biri 5.5 saat sürmüştü, sezaryen bundan daha korkunç olamaz kesinlikle ya
bdenerigokce Gonul00 bünyeye göre değişiyor işte dediğiniz gibi hemen ayaklanan var, normal doğumdan sonra 1,5 ay yatan da var