bdenerigokce gülüm diğer insanları bilmem ama ben 3 martta sezeryan oldum ağrısını sancısını zorluklarını anlatamam. Benim bebeğim kilo almıyordu artık karnımda beslenemiyordu o yüzden sezeryan oldum, daha önce rinoplasti falan ameliyatları olmuştum en korkunç ağrılı ameliyatlardandır bilirsin belki, ama sezeryan daha ağrılıydı. Evet doğum anında bişy hissetmiyorsun olup bitiyor ama sonrası varya hele ki kendine iyi bakmazsan(ki bebeğe bakmaya çalıştığından kendine bakamıyorsun) çok ağrın oluyor. Kişiden kişiye değişir bazıları hiç hissetmemiş de olabilir sonrasında ben kendi tecrübemi paylaştım. İnsanları yönlendirmekten ve olumsuz fikir paylaşmaktan hiç hoşlanmam ama bu konudaki fikrim budur. Bedeniniz ve bebeğiniz izin veriyorsa vajinal doğuma şana vermelisin 🙏 ben çok sıkıntı yaşadım kimse yaşasın istemem. Olaya sadece doğurmak gözüyle de bakmamak lazım. Ben bebeğimi besleyemedim ağrılarım vardı, bebeğe bakacak aklı başında kimse yoktu bir mama bile hazırlamaktan acizlerdi bilmiyorlar yani… ayaklanmak zorundaydım hiç yatmadım dinlenmedim geç iyileştim belki bu yüzden bu kadar ağrım olmuştur 🤷♀️üstüne bi de lohusalık psikolojisi off yine gözlerim doldu. Allah hakkında hayırlısını nasip etsin kolaylıkla kurtarsın. Bu arada oğlum 2 aylık oldu, gözümün içine bakıp bi gülüyor ne sancıyı hatırlıyorum ne sezeryan 🥰🥰