bdenerigokce kız boşver normal doğuranlara saygım sonsuz ama sanki dünyayı kurtarmış gibi triplere girmeleri gereksiz. Her insanın vücudu, bünyesi, sağlığı bir değil. Bende Allah’ım izin verirse pazartesi günü isteğe bağlı sezeryan olacağım. Bana da aynı şekilde çok şeyler söylediler kalkmak zor, dikişlerin acır, bebeğine ilgilenemezsin, yatarsın vs. Ama her insanın hikayesi bir değil yaşayıp göreceğim inşallah hemen toplarlarim. Ona kalsa normal doğumda da dikişler var yani her doğumun kendine has zorlukları var. İçinizden nasıl geliyorsa öyle yapın takmayın bile amaaaaaaan😁❤️