beyza_77 Duygu_52 ben kullanıyorum 13 pro gayet güzel fiyat olarak arabistandan almıştık çok uygundu Türkiye’de 40 bin falandır şuan
Papatyaaa__ Duygu_52 13pro kullanıyorum çok memnunun pahalı doğrudur ama tavsiye ederim alıcaksanız güzel bişey alın ömürlük olsun😊
bastet Duygu_52 Hııı ben Türkiye fiyatlarını bilmiyorum o yüzden öyle söyledim bütçesine hangisi uygunsa onu alsın o zaman 🌱🙏
bastet Duygu_52 Yurtdisinda tanidigi varsa aldirsin bence turkiye fiyatlarina baktim o ne oyle ben olsam asla almazdim deli olmak lazim o fiyatlari vermek icin. 1 tane alacagina 2 tane alir ayni paraya
beyza_77 Duygu_52 20 bine aldık 2 bin tl actirirken verdik canım. Hac veya umreye gidecek tanıdık varsa mutlaka ordan alsınlar mağaza adı extra
Hernasipvaktineesirdir Duygu_52 ben 11 aldım 1 ay anca oluyo 17.500 e almıstım 128gb ını. Şuan 17.000 vatanda 3 taksitle faizsiz kredilendirme seçeneği var. Ayda 5833 ödüyorum. Tavsiye ederim.
babyasyanil bastet pasaporta işletmek açtırmak vs aynı şeye denk geliyor zor yani yurtdışından almak zahmetli
Jelem123 Duygu_52 sizin bütçeniz ne kadar ? Yada ne kadar para ayırdınız iPhone için ona güre yazayım