bastet ben cok arastırdım gürcistandan alacaktım hemen hemen aynı şeye denk geliyor hesapladım. Yurtdışına giriş çıkış yapan birini bulmak ona teklif etmek de zor herkesin tek hakkı var. Ayrıca yurtdışı ürünlerinin çoğu yenilenmiş telefonmuş malesef. O yüzden hiç güvenemedim garantisi devam eden sıfıra yakın 2. El almayı tercih ettim sorunda yaşamadım. Sıfırı 28 bin ben 21 e aldım