babyasyanil Görümcem 14 aldı o seride batarya sorunu varmış 1 ayda %99 oldu pil sağlığı. 13 kullanıyorum aşırı memnunum hiçbi sıkıntı yaşamadım. 14 ler kronik yinede bütçesine göre karar verebilir ama 11 almasın 2019 çıkışlı bi telefon eski yani
Duygu_52 babyasyanil Canım 14 bütçesini aşıyor zaten 12 yada 13 düşünüyor kamera falan güzel mi GB kaç sizin
minikmucizeemaak Duygu_52 Kaça kadar olduğunu bilmiyorum ama benimki 64 canım bence kesinlikle çok yüksek olmalı gb ler ama fiyatta artıyor işte
ArvenMom Duygu_52 13 pro max 13 pro güzel tavsiyem yine pro modelleri olur düz 13 çok sıkıntı çıkarıyor
adatuna Duygu_52 14 - 256 gb kullanıyorum. Bence yüksek gb almak önemli çünkü yıllarca kullanıyorsunuz ve hafıza sorunu yaşamamalı.
Gizem_cetinbas Duygu_52 bende iPhone 7 Plus kullanıyorum eşim almış çok memnunum bence serisinin en iyisi ötekiler aşırı pahalı bana göre gereksiz 🤣
tazemommyy Duygu_52 8 plus kullanıyordum memnundum ama gb sorunum vardı şu an 11 kullanıyorum memnunum
Gulirmak Duygu_52 2 yıldır 12 pro max 256 gb kullanıyorum memnunum kamerası olsun şarjı olsun parasını haketti benim için
defneemom Duygu_52 11 kullanıyorum 128gb çok memnunum. Değiştirdiğim de yine en son model neyse onu alıcam bundan önce 6 ve 8 kullandım onlardan da memnundum. Ben 11i 7 bine almıştım şimdi 20 olmuş ama😮💨