LionsMom Dr mfk nin aktif folat içeren fodega hapını kullanıyorum içinde bir çok vitamin var ve aktif folat daha iyi
Heyymomy Selam 3 ay boyunca DECAVIT kullandım multivitaminli folikasit gerçekten çok çok iyiydi içerisinde bir çok vitamin var
Yagmurr1 meltemmmxx elenatal 1 kullandım ilk haftalarında şimdi 13 haftalığız elenatal 2 ye geçirdi doktor
mer96 5+1 de ilk muayenemi oldum keseyi gördük, doktorumun ilk sorusu folik asitti. İmom omegayı kullanıyodum hamilelik öncesi doktorum o mide bulantısı yapar folidoce iç gebeliğin ilk 3 ayı, 3 ay bitince imom’a devam et dedi 😊
Adenks mervekocogl peki folat formu nasıl kazanılır bende 5 haftalık gebeyim folik asit kullanmıyorum besinlerden almaya çalışıyorum ama bi yandan da içim rahat değil böyle illa bi şey kullanmam gerekiyormuş gibi hissediyorum
mervekocogl Adenks folat formu için doktorunuza da sorabilirsiniz ben 2 doktor takibiyle başladım ikisi de folatın daha iyi olduğunu desteklemişti. Besinlerden acve hurması ile çok iyi bir şekilde folik asit desteği alırsınız ve bilinenin aksine hurma düşük yapmaz. Hatta doğru hurmayı yerseniz rahim kaslarını da güçlendirir. İlk aylarda tüketilen hurma mutlaka acve olmalı. Onun haricinde ben osende markasının folat ve iyot birleşimini kullandım içinde başka madde bulunmuyor inceleyebilirsiniz🌸
MMad meltemmmxx folik asitten ziyade folat kullanılması daha çok öneriliyor ben ocean folat kullandım
NesliMomm meltemmmxx Doktorumun önerisiyle ilk 3 ay Diofol kullanmıştım. Şimdi ise gyno ferro sanol kullanıyorum 2,3 vitamin bir arada.