Seyma_58 meltemmmxx en iyi diye birşey yok 400 mg olsun hepsi aynı ve kafii lakin ben folik asit kullanmam tavsiyede etmem metil folat kullan araştır ☺️☺️
AsyaCngz55 meltemmmxx 13. Haftadayım şimdiye kadar elenatal 1 kullandım bu hafta 2 ye geçtim gayet memnunum içinde yok yok
zynpkrhsn1 rabiatkncee Bana da folbiol verdi fakat 1 kapsülün çeyregini iç dedi her gün keserek iciyorum
Asya_Lorin Tugraseda kaç ay kullandınız her gün düzenli mi içtiniz. Doktorum folbiol un otizm riskini arttırdığını söylemişti folioce vermişti tabii ben korkudan bıraktım hiçbirini içmedim :( hamilelik öncesi 1 ay Folioce kullanmıştım ama
Seyma_58 MMad ya intagramda zishubu diye bi fenomen var Elizan var kızı oda sizin söylediğiniz cümleyi söylerde folik asit ten ziyade folat kullanımını takipçisisiniz sandım ☺️🙏yinede takip edin bilgi edinirsiniz çoğu şey hakkında araştırır
defneveannesii_ meltemmmxx Vifolic kullanıyorum. Folik asit içeriyor ve içeriğinde zengin vitamin takviyeleri var✌🏻
Dicle06 meltemmmxx Gitmiş olduğum bir prof. gebelik öncesi ve gebelik esnasında regenezis max verdi bana 19 haftalığız hala kullanmaya devam ediyoruz çok da memnunum 🌼
gizemtsgn meltemmmxx pembe kutu inofolic kullanmış hamile kalmıştım tabi ilk Allah’ın sayesinde olur bu iş ama harika bir folik asit etkili
ZeynepOzdmr64 meltemmmxx Ben diofol kullanıyorum. Gayet memnunum da. Ama siz yine de doktorunuzun önerdiğini kullansanız daha iyi olur.