Turna44 Kumsala canım ilk gebelik mi ilk de biraz geç hissediliyor ben 3. Oldugu için çok erken etmiştim bayada hareketli hergün en az 10 tekme oluyor
birannis_ Turna44 hayır 2 ci gebeliğim benim bundan öncede bir düşüğüm oldu o sırada kilo almıştım onun üzerinede hamile kalınca iyice kilo almış oldum
Turna44 birannis_ geçmiş olsun canım. neden olmuştu düşük. Bebişini inşallah sağ salim alırsın kucagına bu defa
Turna44 Mervvvever evet ayy keşke hep imkan olsada gitsem heryerini net şekilde gösterdi çok keyifliydi çok şükür bizede Bi sıkıntı yok
Turna44 Sule6640 2. Yada 3 gebelik şerde çok daha erken hissediliyor. Ben 15 de falan hissetmiştim. 3. Gebelik benimkisi ☺️
Mavinin_kadini Turna44 12 den sonra bizde 20. Haftaya giriş yapıyoruz gelelim dedik. Valla ben 10 kilo verdim. Mide bulantısı şikayetim vardı yeni prilama başladık. Kızım hareketli haftaya Çarşamba detaylı usgmiz var. Ağustos da 22-23 gibi sezaryen olcaz😅
Turna44 Mavinin_kadini yaa bende çektim bulantı ama 13. Haftada bitti. Allahım hiç. Bitmeyecek sandım. Seninki uzun sürmüş baya
Turna44 Yagizayda ben bugun 22+0 da yaptırdım tm güzel zamanlar dedi. Sen kaç haftalık olacaksın gittiğin de
Turna44 Gizemmiray35 maşallah. Benimde 11 yaş kız 10 yaş erkek buda kız nasip olursa senin diğerlerinin yaşı kaç
birannis_ Turna44 tşk ederim canım kimyasal gebelikti o yüzden düşük oldu Allah sağ Salim hepimizin kucağına almayı nasip etsin inşallah 🙏
Mavinin_kadini Turna44 evet ara ara hala oluyor. Hiç geçmeyecek gibi geliyor. Rabbim sağ salim kavuştursun bebeklerimize 🥰🤲🏻