Turna44 Gizemmiray35 maşallah. Benimde 11 yaş kız 10 yaş erkek buda kız nasip olursa senin diğerlerinin yaşı kaç
Mavinin_kadini Turna44 evet ara ara hala oluyor. Hiç geçmeyecek gibi geliyor. Rabbim sağ salim kavuştursun bebeklerimize 🥰🤲🏻
Turna44 Mavinin_kadini biter inşallah seninki de. Gerçekten zor zamanlar. Aminnn inşallah yarıyı geçtik az kaldı
Rabissssscee Turna44 hiç bir sorunumuz yok şükür 8 sene sonunda türlü tedavilerden sonra rabbimin mucizesi kendiliğinden olan kızımızı bekliyoruz biz 🤭 heyecan korku karışığız. 🥹 Sizler nasılsınız?
senaacik Turna44 22+4 üz oğlum olacak inşallah ❤️ salı tetanoz aşısı olacağım çarşamba detaylı ultrason için randevumuz var, ben de 10 kilo kadar aldım🙈