Turna44 Sule6640 2. Yada 3 gebelik şerde çok daha erken hissediliyor. Ben 15 de falan hissetmiştim. 3. Gebelik benimkisi ☺️
3Tospikannesi pinkioctober çok güzel bir duygu ☺ benim kuşum 28 cm 347 gramdı 20.haftada sizin bebişin boyu kilosu nasıl
pinkioctober 3Tospikannesi hafta başı 20+4te 440 gramdı boyu da 28 civarı olması lazım cinsiyeti de kesin erkek artık😄sizünkinde durum nası cünsiyeti ne
3Tospikannesi pinkioctober benim kızçem olacak nasipse kilosu iyi dedi doktor yalnız böbrek genişlemesi çıktı inşallah düzelir 😊
___ozlm___ pinkioctober benimde 2. Oğlum geliyor. Sağlıkla kolaylıkla gelsin kuzucuklar 67 kiloyla hamile kaldım şuan 74 üm
3Tospikannesi pinkioctober doktor bişey demedi gidince tekrar konuşacam ama burda okuduğum biri vardı doğum anında geçiyor demiş her bebek bir değil kimi doğuma kadar geçiyor kimisi doğumdan sonra tedavi görüyor erken doğum riski oluyor ama bunu biliyorum eczacı bol sıvı tüket suyun azalmasın demişti
Glfdnkygsz Hilalll28 ben bugün girdim detaylıya 22+0 441 gr, normal bence kilosu doktor herşey yolunda dedi
Glfdnkygsz Kumsala bende 22+0 bugün doktora sordum bir gün çok hareketli gibi oluyor 2 gündür çok az hareket ediyor doktor normal dedi. günde 20 saat uyuyormuş şuan bide 24. Haftadan sonra daha netleşir hareketleri dedi
Yagizayda 21+3 olduk 2. Bebegim ilkine göre haketlerini çok daha erken hissettim fazla hareketli miniğim ♥️ 8 Mayıs’ta ayrintiliyi yaptircam geç olmaz umarim
Turna44 Yagizayda ben bugun 22+0 da yaptırdım tm güzel zamanlar dedi. Sen kaç haftalık olacaksın gittiğin de
Turna44 Derya03 hoşgeldin canım tabiiki Burdan takipleşelim. Nasıl gidiyor cinsiyeti nedir. Durumunuz nasıl
Derya03 Turna44 hoşbuldum teşekkür ederim iyi Allah’a şükür sıkıntımız yok oğlum olacak ikinciye detaylıya girdik bı sıkıntımız çıkmadı Rabbime şükür
Ayse0885 22+1 kızımı bekliyorum 😊 hiç kilo almadım diyebiliriz çünkü zaten kilom yüksek çok dikkat etim tansiyon sorunu var ıkı teste biraz geç randevu buldum 24+0 ancak bakılcak acaba sorun olurmu ya ? Bilen anneler varsa 🌷
Shibalba Turna44 iyiyiz şükür🌸 Önceleri kanama yaşadım, yoğun bir kanama 13,14,15. Haftalarda inanılmaz bir mide bulantısı Ama şimdi çok daha iyi 🙏🤍 Sen ve bebişin de iyisinizdir umarım
Ayse0885 Kumsala bazı günler hiç anlamıyorum bazen cok işk defa ancak bu hafta düzgün his etim bayağı tekme şeklinde akşam gece uyurken yanı daha cok his ediliyor
Turna44 birannis_ aynı durumdayız canım bende 8 kilo aldım ama ben 44 ile hamile kalmıştım. İlk gebelik mi seninkisi
birannis_ Turna44 hayır 2 ci gebeliğim benim bundan öncede bir düşüğüm oldu o sırada kilo almıştım onun üzerinede hamile kalınca iyice kilo almış oldum