Sinemekee bende aynıyım , çok korkuyorum , endişe , heyecan … nasıl anlatacağımı bilemediğim bi sürü his. Ailelerimizden çok uzağız , insan ihtiyaç duyuyor her şekilde 😏 Ne bileyim baş edebilecek miyim korkusu . Ve 05.05 te spinal sezeryan olacam . Buradaki doktorlar berbat , insana moral vermiyorlar hiç, hep en kötüsünü söylüyorlar insana yani belki binde bir olacak bi komplikasyon ama büyüterek anlatıyorlar her türlü risk söylenirmiş . Bunlar aşırı gerdi beni zaten . Ay ne kadar dolmuşum , uzun oldu bayağı 😀🫶🫶🫶