Sinemekee seninmi benimmi bacım valla ben 2 3 4 e kdr uyuyamiyorum yok uyku yok ya ha dogurdum dogurcam mayisin ortası veya sonu gibi bakalim hayirlisi saglikla gelsinler hele o dogum korkusu yokmu ya herkste bi ayri kafadan ses veriyor korkutuyor ikinci dogumun benim ilkini hatirladikca dogurmaktan vazgeciyor insan ama mecbur dogurcaz icimizde kalmiyorlar 😂