Sinemekee Kızlar sizinde böyle mi kalbim sıkışıyor doğum beni çok korkutmaya başladı öncesinden hiç korkum yoktu ama şimdi uykularım kaçıyor yalnız olmadığımı söyleyin 😭
Tugceeeeeee1 Sinemekee yanlız değilsin… 35 haftaligim bende hala ne hastaneye karar verdim ne doğum şekline ödüm kopuyor düşünmek bile istemiyorum
Yasminkrc Sinemekee mayisin 4 unde dogum var 😥😳 Hem heycan hem korku hepsi bir arada. Nasil olcak surekli dusunuyorummm
Papatyaaaaaa Sinemekee ödüm kopuyor doğum aklıma geldikçe. Bir de kızım erken gelmek istiyor onun stresi daha da çok basıyor.
Sinemekee Sila66 yok doğurmadım zaten doğuramıycakmışım gibi hissediyorum 😂 normal doğum bekliyoruz daha bu ayın sonuna kadar gelmesi lazım 😐
Sinemekee Tugceeeeeee1 al benden de o kadar durup durup ağlıyorum iyice kafayı yedim diye düşünüyorum
beyazaycicegi haftadayız biz de, korkum yok sadece heyecan. Çünkü az çok doğumun nasıl olduğunu biliyoruz, kimi çok şanslı bir avazda doğuruyorken kimi biraz daha uzun sürebiliyor. Siz o yüzden kendinizi hiç korkutmayın, en hayırlısı için dua ve umut edin 💕 Bir avazda, az ağrılı şekilde doğurmak nasip olsun ☺️ Bizim de 20-25 Mayıs arası bakalım ne zaman teşrif edecek kızımız ☺️
Sinemekee beyazaycicegi dualar hiç eksik olmuyor korku içimi kaplıyor bazen Rabbim bir avazda kurtarsın hepimizi 🤲
Sinemekee Yasminkrc ayy sizin birşey kalmasın Allahım bir avazda kurtarsın sizi yavrunuzu kucağınıza alınn ☺️
Sinemekee Papatyaaaaaa vallahi benimde öyle iki aydır yatıyorum erken gelmesin diye elimden geleni yaptım sanırım iyice daralttı bu durum beni
Papatyaaaaaa Sinemekee 34. haftama kadar sıkıntı yoktu benim bir an da doğum kanalında olduğunu öğrendim 😂
EdaZehra Sinemekee ay bende korkmaya başladım. Uygulama doğuma 25 gün kaldı diyor ama doktor mayısa girince her an gelebilir bekle dedi. Bi yandan kendimi teselli ediyorum yüzyıllardır kadınlar doğuruyor korkma diye ama olmuyo pek😅
Sinemekee EdaZehra bende ilk başlalarda dedim aman doğururum falan diye ama şimdi iyice daraldım doğurmayacakmışım gibi geliyor 😐
Yasminkrc Sinemekee bende artik gelsin istiyorum beklemek cok zormus cidden. Ameliyat 30 dkda bitiyormus sonrasi biraz agrili ama oglusumun saglikli olsunda gerisi halledilcek bir sekilde artik
selinsmother 37+3 üm 🤰🏼 Korkum yok ağlama sesinin geleceği ve bana gösterilecek an için çok heyecanlıyım kızımın yüzünü hiç görmedim 😅 12 mayısa kadar kendi gelmezse 12 mayısta sezeryana gireceğim inşallah 🥰