2 doğumunu özelde yaptım İzmir’de gayet iyi hastanelerde ama özelde de şans işi. Ebeler mahvetti ilkinde doğumunu doktor da Allah’ın cezası sonrasında sağlık bakanlığına şikayet etmiştim. 2.sinde gece ebe kötüydü sabah doğumuna denk gelen ebe iyiydi. O an acıdan dünya başınıza yıkılıyor kibarlık anlayış istiyorsunuz ama herşey şansa bağlı. Devlette doğum yapıp çok memnun olanlar var. Kızımın köprücük kemiği kırılmış doğumda çocuk doktoru anlamadı özelde. 1 hafta sonra göbeği için devlet acile gittik eliyle anladı tekrar geri özele götürdük kırık yeri eşim gösterdi şaşırdı doktor